I write this letter in a state of immense depression and immeasurable grief. It's now been four years since it all began. Only now do I realize the implications of the past actions everyone called a political and economic solution for worldwide problems. A scheme to address war, famine, overpopulation, and instable fluctuation of the world’s monetary markets. Now, they’re all a spiritual ladder. “The Great Master” they called it, appeared on the political scene from out of nowhere, well-versed in the problems of humanity with a plan of peace to save the day. All nations lay at his feet. After just a few short years, they gladly accepted his offer. World leaders hailed him as the greatest leader. His plans were visionary. An eternal solution of mankind. One world united in peace and harmony, under one strong, steady hand. But something was wrong. Terribly wrong.
In those few years, modern civilization changed drastically under this charismatic leader, as he evolved more and more toward god of the people. His name became a new religion, for which the entire world rested. Nothing was allowed to exist outside his grace. A cashless society was to put an end to all crime, if all buying and selling was controlled by a code implanted into one’s hand or forehead. It was then the weight of truth came crashing down on me. This was the hour of the Antichrist.
I knew about the Book of Revelation, the End Times, but it made so little sense. Something my children’s children would deal with. I pushed it into the distant future, until I woke up in the middle of the apocalypse. Suddenly, my mission is clear, and the truth of the Bible burns within me. But is it too late? I'm an enemy of the state of world peace. I'm running out of places to hide. My days are numbered. But then again, so are his. I write this letter and I pray to Jesus that, as I close my eyes, this world should pass from me, and I shall open it upon the everlasting sunshine of the New Eden in His presence, nevermore to cry.
I am the final martyr. This is the last letter from Earth. I pray He will find me faithful.
Veni Domine es una banda sueca de metal cristiano activa desde 1987. Formada en Sollentuna, la banda ha combinado elementos de metal progresivo y doom metal con letras profundamente arraigadas en la fe cristiana. Su música presenta sonidos pesados y melodías evocadoras, a menudo caracterizadas por una atmósfera oscura e introspectiva. Entre sus temas más representativos se encuentran "The Serpent", "In the Shadow of Death" y "Veni Domine". Su álbum debut "The Serpent" (1989) marcó el comienzo de su carrera, consolidando su lugar en la escena del metal cristiano. Veni Domine ha colaborado con otros artistas del género, contribuyendo a la difusión de la música cristiana metal en Europa.
Desde los primeros días del cine, la música ha sido una parte esencial de la experiencia cinematográfica. La música en películas puede crear emociones, realzar escenas, y transportar a los espectadores a mundos imaginarios.
El 22 de agosto es un día especial para los fanáticos de la música en todo el mundo, ya que marca el cumpleaños de una de las estrellas pop más brillantes y talentosas de nuestra época: Dua Lipa
El Caribe, esa región de belleza paradisíaca y diversidad cultural, es también la cuna de algunos de los géneros musicales más emocionantes y entrañables del mundo.
En un movimiento que sacudió la industria musical, Universal Music Group ha anunciado recientemente la adquisición de Chabaka Music
La música es un lenguaje universal que trasciende barreras culturales y lingüísticas. Puede emocionarnos, inspirarnos y, lo que es más importante, ayudarnos a aprender un nuevo idioma de una manera divertida y efectiva.
Madrid ofrece una amplia gama de géneros musicales que deleitan a lugareños y visitantes por igual. Con una escena musical diversa y vibrante, Madrid es un destino imprescindible para los amantes de la música.
La Music Session 53 fue un evento musical que reunió a varios artistas reconocidos de la música latina en el año 2018. Entre ellos, destacaron Shakira y Gerard Piqué, quienes realizaron una presentación memorable que dejó al público emocionado y maravillado.
Afinar una guitarra es importante para poder tocar correctamente y para que los acordes suenen bien.
La catalana amante de los ritmos andaluces por fin está a punto de volver. Dos años y medio después de su último disco "El mal querer" en 2018, con el que ganó los Grammy, Rosalía vuelve a la escena.